INFORMATION OM STUDENTEN 2021

.

Studentavslutning 7/6 och 8/6

Vi närmar oss nu slutet på vårterminen och det börjar bli dags att se fram emot studenten.

Trots pandemin kommer vi att ha avslutning för en klass i taget i aulan. Det blir dekorationer, sång och musik, tal och betygsutdelning och vi hoppas det blir en festlig stund för alla att minnas. Det kommer däremot inte bli något utspring från skolan utan vi ber alla att lugnt bege sig hemåt. Tiderna för klasserna ser ni nedan.

Helst vill vi att det inte kommer anhöriga och vänner för att möta er vid skolan, och vi ber er prata med dem om det. Orsaken är självklart att se till att smittspridningen av covid19 blir så liten som möjligt. Det är inte heller tillåtet med större folksamlingar under pandemin.

Studentavslutning 7/6 och 8/6

• Mån 7/6 kl 10.00 Ekonomiprogrammet (EKEJ18)
  • Mån 7/6 kl 13.00 Naturvetenskapsprogrammet (NAST18)
  • Tis 8/6 kl 10.00 Samhällsprogrammet (SABS18)
  • Tis 8/6 kl 13.00 Estetiska programmet (Esc 18)
  • Tis 8/6 kl 13.30 Handelsprogrammet (HA18)

Varmt välkomna till en positiv och trevlig student som ni alla så väl förtjänar!

Hälsningar

Karin Eiderbrant